Virk- mani!!!!

Hej hej hallå folket!!!!

Jag tror jag fått diagnosen, virkomanisk, denna sjukdom tyder sig så, att man virkar å virkar så fingrarna blöder.
Man har ofta många olika projekt på gång, eftersom att det kan bli lite enformigt att sitta å bara virka rutor hela tiden till ett överkast, så nu har jag påbörjat ännu ett projekt nämligen en liten sov korg till farbror Lennart , hoppas han uppskattar den för jag kan säga att NUUUU har Mia kramp i armarna så i morgon kommer jag förmodligen inte kunna röra armarna, men då får jag la ta till fötterna å virka med dom....

Igår pratade jag med dom mellersta barnen, så härligt att höra rösterna på dom* mys faktor*

I morgon fyller älskade Liam 5 år jisses vad tiden får fort tycker ändå att det inte var länge sen han låg å sparkade mig på kisse blåsan å gjorde mig så illamående att jag fick tillbedja porslins guden Ulrik... Yaik!!!!
Men nu e han större å tjurig till tusen, han blir nog chef när han blir äldre för han älskar verkligen att vissa över sin mamma...hm....

Maken har fixat paket idag å när han ändå fixade paket så kunde han ju inte låta bli att köpa en sak eller två till farbror Lennart.
Farbror Lennart sprang omkring med den nyinköpta pipande bollen å va skit lycklig... Så tack kära husse!!!

Nu ska jag virka lite till nu har ju händerna fått vila hhahaha... Japp skrivkrampen e inte lika jobbig som virk krampen ...
Puss å boll, en hund med koll // Mia med the flying Lennartz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!