Utrotnings försök på Kvarlevande Emmy- hår !!!

God kväller folket!!!

Ligger här i min sköna säng, eller skön å skön , ja allt är ju relativt , men man kan i alla fall koppla av i den, ja , någorlunda. För utanför dörren hör man två super trimmade barn som verkar ha alldeles FÖR mycket energi på alldeles FÖR liten yta om man nu ska säga det på ett fint å vuxet sätt. * det andra sättet som kanske e mindre vuxet tar jag en annan gång *

Idag har jag i alla fall varit lite duktig trots värken som idag är ryggen å höger axel, så har jag diskat, dammsugit övervåningen, tvättat, å legat på alla fyra på golvet å försökt med all konstig teknik att utrota alla envisa Emmy hår, kampen mellan Emmy håren å mig är hårfin haha...
Första ronden på dom svarta mattorna i köket ja den ronden vann jag med hjälp av en klädrulle för tio spänn * kan säga att jag gjorde slut på en å en halv rulle när jag var färdig*
Andra ronden var sen stora mattan i hallen, den vanns utav Emmy, sista ronden var mattan i tv- rummet, å den ronden var nog den värsta. Började med dammsugaren, men den bara spottade ut håren den ville inte ha Emmy hår i sig idag.
När inte set funkade gick jag på med kläd rullen, men inte heller det funkade, så tillslut hämtade jag en disk svamp å skrapade å skrapade å tillslut fick jag upp lite Emmy hår , men dock inte allt så man kan säga att Emmys hår har vunnit denna gången...
Så nu älskade syster får vi vänta tills jul innan Emmy får komma på besök...


Nu ska man ta å vila färdigt innan min sköna ensam tid e slut...
Till älskade lilla syster: älskar dig så mycket, å kom ihåg att trots att en viss idiot grävt en grop , å puttat ner dig där med all kraft, så är vi många som kastar ner livlinor å repstegar ja allt va vi kan hitta. Så greppa alla så tar du dig upp så du kan putta ner idioten i sin egna grop, glöm bara inte att ösa igen den sen..
Puss älskade syster grynet love you babe...
Nähä, ha det gott alla å va rädda om er livet är ibland alldeles för kort...
Puss å lår, Emmy hår // utrota Emmy hår- Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!