Tisdag o allvar igen!!!

Hej hopp ibland snö- vallarna!!
Så var det dax för dagis igen * tack gode Gud för det*
Jag tog tvilling vagnen idag, trodde att väg röjjarna varit så smarta att plogat vägarna å trottoarerna, med tanke på att det började snöa redan igår kväll, men ack å ve vad lilla jag bedrog mig, nädå.... Det var fullt med snö på trottoarerna, så jag med min breda vagn plus lille Spike/ Lennart , fick snällt hålla sig på vägarna som inte dom heller var plogade.
Japp, pust å stånk men fram kom vi i alla fall...
På vägen hem bestämde sig Nemo att han minsann inte skulle sitta i vagnen, nä han skulle gå..
Vilket innebar att det typ tog 45 minuter hem istället för en kvart om han hade suttit kvar.
Suck....

Väl hemma, fixade jag i ordning på trädgården så lille Spike/ Lennart kan springa runt å leka stål- hunden eller nåt hihi...

En annan superhjälte kom hit å hälsade på, fast lustigt att hans superhjälte blöja luktade som min lille Nemo när han bajjat, hm kan det månne vara en kopia av Nemo i spindel- mannen- format???

Hur som helst det går över förväntan mellan Nemo å Spike/ Lennart fick ett kanon bra tips av en klok människa idag, att leka tillsammans med hunden å barnen, så när Nemo började jaga Spike/ Lennart så sa jag bara till honom att hämta hans boll å kasta med den till vovvisen...
Japp, detta funkade klockrent å efter fem minuters lek mellan Nemo å vovvis så struntade Nemo helt i honom..
Tack Tina för tipset!!!!

Han är den mest finaste lille vovve man kan tänka sig, så villig att jobba..
Är så go bara, men han e nog lite sur fortfarande på surfplattan å mitt virknings projekt, för när han tycker att jag lagt föööör mycket tid på det, så lägger han sig helt sonika på surfplattan eller virkningen... Haha...
Så go!!!

Nä nu ska jag pussa å gossa med min älskade lille Spike/ Lennart
Ha det gott å kom ihåg mina vänner, be och du ska få!!! som en klok människa sa .... Fniss
Kärlek till er // virk/ Mia med Spike/ Lennartz


Kommentarer
Postat av: Naken - maken

Be å få..... Det funkar inte....

2012-01-12 @ 05:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!