Skit väder, värk å Musse !!

God kväll folket!!!!

Idag har det verkligen varit skitväder, regnar å blött, fy vill verkligen ha sommar nu så värken dämpar sig, inget kul alls.
Men man kan ju säga att kroppen är som ett jävla kinder- ägg, när man vaknar på morgonen så vet man aldrig var man har ont, det kan värka i ryggen ena dagen för att i nästa värka i knäna. Ibland är det tre överraskningar i en. Haha, man får ju försöka se det roliga i allt än då, fast vad är det för roligt med kronisk värk...
Annars har det bara varit en softis dag, men en sak är jag rätt säker på att Musse i musses klubbhus, har nog jordens mesigaste röst, men seriöst kunde dom inte valt nån roligare människa med bättre röst på honom.
Man kan säga att efter att ha kollat på musses klubbhus för en sådär femtioelva gånger, ja då verkligen värker det i öronen.
Kommer med stor sannolikhet att drömma mardrömmar om hur Musse jagar jultomten eller nåt... Gahhhh, måste köpa nya filmer till barnen innan man hamnar på psyk pga. Att man tror att man ÄR självaste Musse pigg!!!
Men jag har virkat massor idag medans man plågats med Musse o Co.
Men inte alltid så enkelt att virka när Lennart tillslut tyckte att jag minsann skulle leka med honom så då la han sig på min virkning hhahaha. Gos hund!!!

Sen vill jag bara säga att vissa människor borde inte ens få ha ett hjärta( ursäkta ordvalet)
Men när man för typ tredje eller fjärde gången sårar en annan människa. Ja då är man fan inte ens sorterbar skit.
Ja det går inte ens som osorterat på sop tippen..
Blä för dig!!! Å jag visste att du bara lekte med henne än en gång...
Nu hoppas jag verkligen att du ger fasen i henne å låter henne komma över dig för du är en stor skit...
Nåväl, nu ska uppretade lilla Mia serva Liam å sen * trumvirvel* virka lite hehe
Puss å smek, kärlek // Mimmi pigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!