Shopping in The La Stada!!!

Hej hej!!!

Idag stod det mat- shopping på Lördags- listan, inge kul alls att gå i affärer när man har värk, idag värkte inte ryggen lika mycket, nä idag fick nacken för sig att värka å knäna verkade haka på, fasen så tröttsamt...
På Tisdag ska jag å maken ta prover, jag för reumatisk värk asså att utesluta detta för hoppningsvis å gubben ska ta för långtids provet för sin diabetes.
Sen blir till att åka hem å invänta sotaren å sen in till stan för att hämta ut våra nya telefoner eftersom vi förlängt abbonemangen å sen hämta mamsen på lasarettet, hon ska operera sin arm igen....
Så det känns som att det blir mycket på tisdag.

Lille Spike-Lennart fick vara ensam hemma medan vi for på shopping runda .. Det hade gått jätte bra, min duktiga lilla vovve !!! 
Köpte ett annat hund foder å gissa om han gillade det, kanon då e det bara att hoppas att han ökar i vikt för han är på tok för smal, känner revben å kotor alldeles för väl tycker jag..

Nu ska jag virka lite, köpte nämligen ett ur gossigt garn på rusta, så av det kommer det att bli ännu en ny tub- halsduk om det är nån som vill ha så bara hojta jag fixar garnet å ni betalar mig 55:- billigt va hihi...

Ha det gott å pöss på er alla // Mia med Spike-Lennartz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!