Mias naglar å hår salong!!!

God kväll kära vänner!!!
Jaha, har kanske inte så mycket att berätta men häromdagen fixade jag mina naglar testade för första gången med primer har dock inte märkt någon större skillnad men jaja, det blir nog bra tillslut om jag bara kunde få min utbildning betald av någon snäll stackars make * blinkar frenetiskt å försöker se ut som en lite papillonvalp*
host host....
Alla har tjatat så på att mina barn måste klippa sig, men jag tycker att det är fint med lite halv långt hår på pojkar, men det e klart inte lika givande när man går i affären å farbröderna å tanterna kommer fram å säger: ååååå vilka söta små flickor.
Hm, å idag tog jag det tunga beslutet att klippa Liam å kapten Nemo.
Detta berodde dock inte på vad tanter å farbröder säger utan helt å hållet för att Liams lockar mer såg ut som dreadlocks insnodda i en diskborste, när jag väl lyckats ta mig igenom det värsta så såg han ut som om han hade lekt med en gaffel i el uttaget * syster... Du vet vid detta laget att man inte ska göra det va???? Mohahah*
Så jag räknade till tio sen satte jag saxen i håret på guldlock, japp det sved i mamma hjärtat men nu ser han ut som en stor kille.
Liam däremot som såg ut som en liten slickad katt unge, ja Gud va han skrek jag led med honom men jag kämpade emot mina ge- dig- mamma- demoner så efter en tio minuters hård kamp å mutor till förbannelse så satt han stilla i en å en halv timme , han blev så fin lille pojken.
Bilderna som kommer är före å efter bilder såklart hihi...
Å på söndag ska jag klippa Goa Lisa.
Fan jag börjar ju få rutin på saker å nån dag blir det till att göra makens fötter antar jag.
Funderar starkt på att öppna sallong hihi fast det e klart då måste man ju ha utbildning, blinkar lite till ifall maken missade det förra gången...
Det var allt för mig tack å hej.
Ko just det Nemo tyckte nog att mamma stekte pannkakor alldeles FÖR sakta så jan satte sig på pärl burken å surade... Hahaha...
Puss puss // salong- Mia ja just det, som belöning fick barnen lego av sin snälla pappa.... Tror ni att dom kommer att vilja klippa sig fler gånger????? Hihi


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Nämen jisses sickna stiliga killar det blev! :) Fattas nu bara att deras mor gräddar pannkisar lite snabbare, så blir allt helt perfekt! :D

2012-01-04 @ 23:55:39
Postat av: Nettan

Oh det blev jättefint, stiligt som sagt!!

2012-01-05 @ 10:07:51
Postat av: Naken - maken

Ha ha pannkakor...... Det blev som man säger. "pannkaka" av allt ihop hihi. Nädå du är så duktig så min kära husfru. Men hemskt vad du blinkar, har du fått i ögat....:-*

2012-01-05 @ 16:27:21
Postat av: Lisa

Åh så fina dom blev sötnosarna!!

2012-01-05 @ 19:33:46
Postat av: Patrik Holm

Naken-maken: Du får nog köpa lite sånt därra ögonskölj på Apoteket o ha hemma för sådana här tillfällen, inte bra att ha saker i ögat, kan ju skada synen! ;P

2012-01-05 @ 23:48:42
Postat av: Naken - maken

Ha ha det hjälper nog inte, man får ha högtryckstvätt i stället ha ha

2012-01-06 @ 13:22:43
Postat av: Naken makens fru

Hahaha ni är ju bara för knäppa o gulliga funderar på att flirta lite till med ögonen så kära naken maken kan hämta högtryckaren hihi tack för alla Goa kommentarer ni e bäst... // blogg ägaren

2012-01-07 @ 01:14:40
Postat av: Naken - maken

Ha ha. Här ska sprutas...... Vatten

2012-01-07 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!