Måndag igen!!!!

Hej hej hopp gott folk.
Idag har det faktiskt inte hänt sådär våldsamt mycket.
Men jag fick i alla fall finbesök idag hihi...
Det var allra bästaste sötaste lille bror Jimpa som kom hit å käkade lite frukost, alltid lika trevligt att ha dig här bror min, tack för pratstunden du är underbar...

Annars har jag bara diskat å bytt film till Nemo typ hundratjugoåtta gånger eller nåt..
Spike- Lennarts fd husse ringde å vi babblade nog typ en 45 minuter. Jag sa att jag ville att han skulle besiktigas INNAN bi verkligen köper honom.
Inga problem där inte å sen bestämde vi att han skulle komma hit då vi ska skriva papperna så han får en sista chans att se att det funkar hos oss och så han får se hur han kommer att bo.

Stackars lilla syster yster ligger i feber å låter som Jon varit å nallat i Jans wiskey flaska hahaha....
Nä nu ska man ladda inför morgondagen , prover, sotaren, hämta ut telefonerna, hämta mamma efter operation, sen hem å laga käk.
Fullt ös, betong kamel... Med andra ord
Puss å gos, Lennart nos // ömmande Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!