Liam Dexter William Nielsen 5 år!!!!

Hipp hipp hurra för våran Liam idag, som fyller 5 år.
Tänk vad du har blivit stor min älskade lille son, älskar dig!!!

Ja idag har det annars inte hänt sådär överdrivet mycket mer än att man tagit tag i disken, å matat tvättmaskinen med lite tvätt.
Håller på med Lennarts lille hund sova säng, men det tar ju sån tid.
Barnen har varit ovanligt lugna idag, måste ju vara nåt allvarligt fel, inget bråk alls, hm....
Men det e klart då kommer det la en ordentlig urladdning i morgon istället.
I morgon är det i alla fall tänkt att Liam ska gå till dagis hans öga är inte kletigt längre, så det var nog inget allvarligt.
Så i morgon bitti ska lilla mamma Mia då komma ihåg att ta med glass å kola sås till dagis, som Liam ska få bjuda sina kompisar på.

Han fick öppna lite presenter idag å på lördag firar vi honom med mer paket å tårta, gott gott, då kommer mormor å morfar å Pingvin mannen Percy hihi...

Hade lite dö tid så jag lekte med kameran på mobilen, yes i am a very störd person hehe, fast det underlättar om man ska bo här,
När vi satt å åt middag innan så försökte älskade maken att få upp soya flaskan, det gick inte så bra så han blev förbannad, gick ut i hallen för att hämta verktyg att öppna med, Nemo frågar varför pappa gick, jag sa att pappa kommer snart han har bara fått ett anfall, varpå den lille skiten säger:
Anfall???? Ååååååååå, typiskt!!!!
Haha störtskön e han...

Nä nu kommer dagens bild skörd av födelsedags barnet å flummiga jag hehe...
Jo, just det jag är ledsen att det fortfarande INTE går att kommentera men ni kan kommentera på inläggen lite längre ner så ser jag i alla fall det så jag vet att ni inte glömt bort mig... Hihi
Å det andra: ber om ursäkt för att Liam har på bilderna samma frissa som han i dum o dummare....

Det va allt pussar å kramar till er alla som vill ha lite cyber kärlek!!!!
// dinga, dinga, dinga, dinga Mia

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2970818/images/2012/pic_186165954.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2970818/images/2012/pic_186165958.jpg" class="image">

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!