Lennart.....

Hej hej!!!!
Ååååå jag är så lycklig som bara en liten Mia kan bli...
Varför???
Jo för igår satt jag å kollade på blocket å helt plötsligt fanns han där, hans blick åt upp mig, han vackra ögon sa till mig, maila på mig....
Det är en snart tre årig papillon kille.
Helt underbar liten varelse , en stor hund i liten förpackning, väldigt social men kanoners med barnen. Nemo å Lennart lekte med varann jätte länge. Känns skit bra på ren svenska...
Nu har vi honom på prov i två veckor sen får vi honom, så jag hoppas verkligen att allt ska bli bra.
Han är en väldigt livlig liten krabat så himla skönt att äntligen få komma ut igen på mina efterlängtade promender...

Nähä, nu ta sig ett bloss för om en stund kommer Lisa som jag ska klippa lite.
Puss å kram tuggben // pappis Mia


Kommentarer
Postat av: syss

fy så äckligt söt.han kan ju inte jag träffa för då smugglar jag in han i jackan och ta med mig honom hem.puss love you

2012-01-08 @ 19:17:30
Postat av: sebastian

vad söt han är mamma puss puss:)

2012-01-08 @ 20:58:00
Postat av: sebastian

han är så söt så man skulle kunna äta upp honnom

2012-01-10 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!