Lennart är MIN jippie !!!

God kväll folket!

Idag har vi äntligen skrivit på papper på Spike- Lennart så nu är han min på papper åxå, skönt .
Sen kom syss hit, å käkade middag med oss, sen gick jag å vilade å efter det tog jag å syss å gick byvägen rundan.
När vi kommit en bit in på den vägen stannade vi å hjärtat slog skit fort....
DÄR...... Mitt på vägen stod nåt som såg ut som två älgar, jäklar vad jag höll på att skita ner mig.
Sa till syss att HON som har Brillor på sig skulle kolla va det va..
Men inte heller hon kunde urskilja vad det va, DET började gå mot oss, så i mina tankar började jag fundera allvarligt på om jag skrivit nåt testamente, kul att dö på detta viset tänkte jag, ihjäl sparkad av två älgar...
Var beredd på att trots värken lägga benen på ryggen å springa...
DET kom närmare oss å ett otäckt ljud följde DET det liksom klickade, sen såg vi va det var.....
Då hällt vi på att fnissa på oss, det var nämligen två pensionärer med gång- stavar....
Men asså hallåååå, det borde för satan vara förbjudet att vara ute med gång stavar mitt i mörkret, skrämma oss på det viset, inte snällt , dumma pensionärer.
Resten av rundan gick kanon, men glashalt så nu sitter man med en mugg varmt te, värmedynan på axlarna å Lennart bredvid...

Puss å fälg, pensionärs- älg // papillon ägande Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!