Läkarbesök!!!!

God kväll på er där ute i rusket....
Idag har man då varit på besök hos farbror doktorn...
Har ju haft värk i muskler å leder i flera år, men nu började det bli mer påtaglig smärta.
Jag lever typ på Alvedon, pamol, panodil, Ipren men tyvärr hjälper inte det så mycket längre.
Doktorn kände å klämde på mina leder, petade på mig, men all typ av beröring gör numera mer eller mindre ont. Man kan säga att det känns som blåmärken fast på insidan...
Han bände å vred så jag frågade om han skulle ha ihjäl mig, han sa att hittills hade han aldrig behövt ringa till Fonus för en patients räkning...
Men aaaaaaa det kändes ju tryggt .
Han berättade att jag hade väldigt rörliga leder, vilket inte är så bra han sa att detta är en typisk kvinno sjukdom.. Aha men inget namn men det finns ju bara egentligen ett namn p det nämligen fibromyalgi.
Så om några dagar ska jag ner igen å ta prover, så att dom kan utesluta reumatism...
Min farmor hade det, å guuud jag vill INTE ha det...
Då lever jag hellre ett liv med fibromyalgi..
Fick numret till en sjukgymnast å sen skrev han ut smärtstillande som jag ska ta när det är dom sämre dagarna...

Jaja... Skit i det nu.
Idag när jag bytte blöja på kapten Nemo så sa han mamma!!!, pappa har ätit upp din snopp...
Hahaha den ungen kan man ju undra vart han får allt ifrån.
Lille Spike/ Lennart ligger här i sängen å sover bredvid mig han e så go den lille pärlan!!!
Det var allt från mig tack å hej
muskel å ledvärks pastej //Mia


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stor kram till dig gumman!!!

2012-01-11 @ 17:49:07
Postat av: Matilda

Kram, hoppas du får veta vad du lider av iaf! :)

Har pappa ätit upp mammas snopp? Hmmm, censurerar mig själv nu jag för säkerhets skull..... ;P

2012-01-13 @ 21:22:00
Postat av: Naken - maken

Ja det är frågan........

2012-01-13 @ 23:48:46
Postat av: Patrik Holm

Matilda ovan skulle vart jag om ni undrade....

Undrar vad som gick fel???



Naken-maken: Nånstnas måste den ju tatt vägen.... Eller? ;P

2012-01-15 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!