Jag ser det snöar....

Hej hopp!!!

Idag har det inte hänt så jätte mycket, har mest suttit i soffan å virkat * måste nog säga att jag har snöat in mig på det här med virkning*
Men jag tror nog minsann att jag måste hitta en annan hobby, funderar på att börja göra smycken igen, men just nu har jag inte så mycket utav sakerna hemma, vill ju göra mest ringar å armband eftersom det e det som jag använder mest...
Men det får la vänta tills jag fått lite pengar på kontot.

Lillfis Spike- Lennart har mest busat med barnen idag när han inte har legat med sitt lilla söta huvve i mitt knä.
Han är verkligen jordens sötaste lilla vovve å jag är verkligen sååååå glad att allt fungerade mellan han å barnen å då speciellt Nemo eftersom det var just på grund av honom min älskade lilla Wilma fick flytta till bästaste Nettan.
Men där har hon det kanon bra, hon trivs som fisken i vattnet.
Tack älskade Nettan för allt du gör för min fd lilla prinsessa puss på dig....

Nähä, nu dax för lite rostade bullar å kamomill te.
Puss å hö nu kommer det snö // den illamående Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!