I morgon är han MIN!!!

God kväll!!!

Härligt nu snöar det, så mysigt.
Så nu sitter man i soffan med Lennart å en irish coffe...
Idag har vi varit ute hos pappa å kollat läget, å givetvis fick lille spike- Lennart följa med. Var ju bara tvungen att visa upp min lille kärlek . Pappa tyckte att han var en trevlig liten krabat å så lik min förra älskade papillon Torsten flink
Lennart fick lukta på pappas två ny skjutna rävar. Mumma tyckte han mig att dom luktade hihi. Äckligt tyckte jag.
Innan vi åkte till pappa så åkte vi ner till åseda för att ta ut pengarna för Lennart. För i morgon kommer dom fd ägarna hit å vi ska skriva papper.
Jippie.... Så i morgon är han äntligen min.
Nä nu ska jag gossa med Lennart som pockar på uppmärksamhet hihi..

Puss å kram kärlek till er!!! // Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!