God fortsättning...

Hallojsan alla glada krabbor å sjögurkor..

Gårdagen var kanon kulig, kände verkligen att den blev lyckad trots "vissa" saker...
Allt blev som väntat, Barnen for runt som skade skjutna strutsar å käkade typ allt dom hittade..
Vi var mätta som svin, maten var som vanligt jätte god.. Tack kära älskade make för att du som vanligt slavade i köket.. puss på dig..
Syster blev som vanligt lite fuller å var tvungen att gå på toa å snacka med kräk-monstret Ulrik...
Jag sa att hon banne mig inte fick kräkas upp den dyra maten, hehe..
Så hon kom fram till mig å sa att hon bara spytt upp drickat, fan en sån funktion skulle jag med vilja ha, att kunna käll-sortera sina spyor... hehe..
Lisa, hon var som vanligt go hon, varmare å goare människa får man leta efter..
Tack gumman för att du förgyllde våran Nyårs-fest... hihi...
Å som kryddan på moset kom lilla mamma å percy in en sväng å percy körde sin pingvin-dans, tyvärr har jag inga bilder på den, men jag kan lova att vi var många som låg dubbelvikta av as-flabb...hahaha

nu kommer en liten bild-kavalkad på gårdagen..
syrran hade lite problem med sina piff å puffisar som gärna ville luftas under linnet... hehe..

så kolla å fnissa...
Nu ska jag se om jag kan få resten av barna skaran i säng..
puss å hopp, gummi propp // Mia- den alsmäktige

 

syster hade piff å puff problem... men Lisa håller upp linnet..


Handen som dyker upp är såklart min makes... hehe



The wild and crazy..... Lisa, Jag å maken



Japp man är älskad av många.. puss till er...



The wild and crazy... men va fasen...??? shit syrran KUNDE släppa mobilen å vara med på ett hörn..



Nemo å Simon rockade loss ....



Paaaarrrrrrrrrrttttttyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!

Glada goa kiddisar...



Simon darling...

Sebbe darling...

 



Gott med nyårs dricka....

Nemo hoppades på att tomten skulle komma en gång till...

 

Sen hade jag å Lisa lite foto session.... hehe...



Finaste, bästaste Lisa...



Mys Lisa...

Snutte Lisa...

 



Japp såhär såg jag ut .... yaik...



Den allsmäktige Jag... det var allt nu over and out, nu söva barn...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du är allt lite crazy :)

Tack själva för den fina festen!

Puss å kram!!

2012-01-01 @ 22:21:21
Postat av: Patrik Holm

Säger som filmtiteln.... "Åh, vilket party" det verkar ha varit! Var det nån som ens var i närheten av vad resten av världen skulle kallat för "normal"???? Hehe



GOD FORTSÄTTNING på er allihopa! ;D ;D ;D

2012-01-02 @ 22:36:35
Postat av: Naken - maken

Normal haha vem säger att ma måste vara normal... Men kul hade vi!

2012-01-03 @ 20:08:38
Postat av: Patrik Holm

Ingen påstår att man måste vara normal, idag är det ju iaf normalt att vara onormal! Hehe



Bra ni hade kul, viktigast det! ;D

2012-01-04 @ 23:51:27
Postat av: Nettan

Haha... Ingen kan ändra på er, det känns tryggt! <3

Saknar er nu jue.. Vi ses snart igen!

2012-01-05 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!