Blixtrar å fart

God kväll på er alla
Jag sitter i soffan med ipadden på bordet, iPhonen i knät, samtidigt som jag virkar med en pipande flying Lennart jämte mig...
Idag efter vi hade varit å hämtat lilla Mamsen efter operationen, åkte vi till barks i stan för att käka .
Sen drog vi hemmåt, men hinner inte så jäkla långt förrän man fick känna på hur det kan va att leva som kändis å vara jagad av paparazzis, enda skillnaden var att istället för riktiga fotografer så stod den där.... En vit å svart jävla stolpe... Den jävlen flaschade oss så man vart helt jäkla blind i några sekunder.
Efter det att foto lössen eller foto prickarna försvunnit då fattade man att nån smartskalle tydligen hade satt upp en fart kamera där....
Japp så nu är maken super kändis, i alla fall hos polisen...
Garvar så jag dör, väntar med spänning på bilden som förmodligen dimper ner snart i lådan.
Hihi
Nä, nu ska man snart hoppa ner i sängen bredvid kändis Janne haha min egen lilla hallik. Puss på dig hjärtat...
Natti natt // kändis Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!