vill ha glitter o glamor...



God kväll kära läsare..
Idag har Liam varit hemma från dagis, vi är super snoriga, o Nemo har haft feber i 2 dar, Liam har hosta o maken kom hem o var skit förkyld, lät o såg ut som om han hade druckit upp hela wiskey-förrådet *som vi inte har*
men så är det ju så med, att det finns ju ingen som kan låta så ynkllig *fast med wiskeyröst* som en sjuk karl, det e ju såååå synd om dom..
herre jisses, dom ska tänka på oss tjejjer som får gå igenom allt från PMS- till röda vecka, det kan man gnälla över...
men visst jag håller med inte fasen e det kul att kranen står vidöppen hur mycket man än torkar o snorar, men shit happens..

Igår kväll, kollade jag som vanligt på svenska hollywood fruar..Så nu har man fått veckans dos av glitter, glamor o massa bling bling..  älskar verkligen maria montazami, hon är o har allt det där som jag bara vill ha..
glitter, glamor, sjukt snyggt hus, snygga kläder ja allt o så sina söta toffsar.. *funderar starkt på att skaffa mig toffsar i hela nya huset*
I julklapp, önskar jag mig verkligen en maria montazami väska *går bra med gucci åxå* o hennes bok, hon är så jordnära, o där har man verkligen en människa som bjuder på sig själv *inte alla gånger hon fattar hur mycket* kärlek o respekt till denna vackra tjej..
här är länken till hennes blogg i fall det finns fler som bara avgudar detta blonda långa svenska troll.
http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Undrar varför jag blev tvungen att födas i helt fel land, o deffenitivt i helt fel stad, by,ort, byhåla..
men jag tror att vi föds här på jorden för att lära oss en läxa,när vi väl lärt oss den läxan, så tas man bort från detta livet, o min läxa i detta livet verkar vara just detta att klara mig brutalt mycket från just glitter, glamor o bling bling.. *så jag lär ju leva länge*

en annan sjukt rolig blogg jag följer är magdalena graafs blogg.. värt att läsa hon e skit rolig rent ut sagt *hm. känns som om jag verkligen är kändis-kåt, ursäkta uttrycket*

http://magdalenagraaf.se/

Nähä.. jag har ett barn vid namn Liam som sitter o tjötar hål i protesen, om att jag ska spela, så jag får la göra det, sen ikväll blir det en släng av idol 2011, o i morgon e det dax för ännu ett avsnitt av bonde söker sugga.. *ja, jag älskar såpor o dockusåpor*

tack o hej från lilla mig..

kärlek till er alla // bling-bling-wanna-be-Mia



Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Klart ni inte har nåt whiskeyförråd - han har ju druckit upp det skrev du ju... fniss

2011-09-28 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!