Tisdag o stress...



Kan bara säga att jag överlevde mina hyper-aktiva barn igår *för ni som undrade*

Morgonen började som vanligt med väldigt mycket kaffe, fast idag fick man ju inte ens dricka upp kaffe själv, nä.. Liam skulle ha lite kaffe, *smaka hette det*
Man kan säga att smaka för en 4½ åring, innebär att man dricker upp allt mammas kaffe medans hon står på toa o försöker få dit ett face..
Kommer tillbaka o ska röka o dricka upp kaffet..
POFF!!!!
Borta!!!!
jaha, så det va la bara gilla läget..

Kollar klockan...
Jisses.. redan 8.00
måste rusa..
snabbt på med kläderna på två ungar, packade Liams väska o påse *gympa-dag idag*
fortsätter att stressa...
klä på Nemo... *fan, fel fot..börjar om*
så...
Barnen ??? check...
Väska plus påse??? check...
Vagnen?? check...
jag kläder??? ... fan.. visste väl att man inte kunde gå till dagis barfota.. *lite kallt kan man säga*
kvart över 8 är vi alla ute o packade... *eller ja inte SÅ packade, va fasen det e ju bara tisdag*

sen går vi hela byvägen, *sakta*
ska tydligen kollas på sniglar, kuckelikuor, o kossor på vägen *ingen brådska*
Väl framme på dagis.. jippie vi hann... *någorlunda*
Sa hejdå till Liam, tog Nemo o gick racerfart hem...
*medans Nemo tjatar o frågar hela vägen från dagis o hem*

Väl hemma sätter man ner arslet i soffan, dricker lite mer kaffe samtidigt som man tvingas kolla på ännu ett avsnitt av piggly winks äventyr på bolibompa...
medans Nemo surrade omkring här hemma som en alldeles förvirrad humla a la ring-gula-bussen.
Så passade jag på att virka..
det som en gång skulle blivit en strumpa måste ha blivit nåt fel...  lägger upp en bild så kanske ni kan förklara vad som gått snett..

Funny graphics

jaja, jag skyller på att jag bara virkat i några månader....

sen har älskade syster yster banan skrutt, varit här idag..
har peppat henne, o pratat om vad livet har att ge bilden nedan visar hur det KAN bli, så snälla syster yster lyssna på stora syster för en gång skull... *fniss* annars slutar du som denne *pekar neråt*











det var allt för idag, inte mycket, men det e ju bara tisdag...
till er alla som gärna hänger här, det e fritt att kommentera, o jag bloggar BARA efter klockan 18 så vill ni verkligen vara uppdaterade så är det bästa att kika in dagligen efter klockan 19
kram alla..

kärlek till er // Psykolog-Mia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha Mia du e ju bara för go!! Puss å kram!

2011-09-20 @ 21:49:24
Postat av: Patrik Holm

Ja, följer bloggen noga... Skrattar så tårarna rinner ibland, du skriver så underbart roligt om ditt livs vedermödor.... Kan kommentera mera om du vill....



Kraaaaaaaam påre från Hälsinglands djupa, mörka skogar!

2011-09-20 @ 21:50:37
Postat av: Mia Nielsen

hihi... ja snälla bara in med mera kommentarer så man vet att ni läser bloggen.. skit kul att ni skrattar åt mig o mina världsliga problem, trodde ni skulle lida lite med mig... hahaha..

kram på // Mia

2011-09-20 @ 23:10:07
URL: http://zombieplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!