Trött, trött och åter trött..

Dagen började med att kära maken inte kom hem förrän typ 04.00 i morse, han hade varit på jobb i Gbg..
Så igår kväll satt man då ensam om så bara en liten 4½ åring som inte somnade förrän klockan 21.15.

Ringde pappa igår kväll o skulle prata med honom, men nä, han hade fått åka med ambulans till sjukhuset..????
???????
ont i bröstet..
han e kvar där ännu o får bara komma hem på permis över helgen..
Man undrar ju vad tusan e det för fel, varför säger han inget, vill veta.. blir så orolig jue.

Mamma är en ängel, hon hämtade Liam o körde han till dagis, så skönt att han ändå får komma iväg trots att hans mamma inte e på topp..

Så jäkla trött på detta.. jaaaa, jag VET jag ältar.. men det är så jag mår..

Maken lät mig sova idag på dagen, så han tog Nemo med sig o åkte till dagis o hämtade Liam, sen drog dom till affären, sen fick jag en bukett vackra rosor..

tack mitt älskade hjärta, vad skulle jag göra utan dig..
Förlåt mig för att jag är som jag är just nu..
Vill bara att det ska försvinna, så man kan få bli glader igen..

Nä tråk inlägg igen, jag vet..
nu ska jag hjälpa sonen med nåt han ville ha hjälp med, sen spela as usual..

Kramiz bananiz på er alla där ute.. // mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!