Tråk-dag

Jaha, ännu en dag i deppighets tecken.

är så less att behöva må såhär, att tvingas ha så många måsten, att ha en hjärna som går på högvarv hela tiden..
Varför kan jag inte få må bra??
varför känns det som jag tar ett steg fram o 13 bakåt hela tiden..

Fick i alla fall besked om det andra huset, visst den 1 oktober får han en lägenhet o vi får flytta in, men när det gäller honom.. så tror jag inget förrän jag sett underskriften på ett papper..

Ikväll, är maken i Göteborg på jobb, så bara jag o kiddisarna hemma..
Nemo sover o Liam spelar, ska strax äta frallor o dricka te..

Sen blir det nog lite spela på King.com
O spigo.se

Sen lite bonde söker sugga eller va det heter..

Ha det gott alla.. må solen skina på er.. // Mia

Kommentarer
Postat av: Maximilianbenedicte

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-19 @ 07:28:48
URL: http://maximilianbenedicte.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!