tog mig i kragen..

God kväller på er!!!

Idag tog jag mig i kragen o beslutade mig för att faktiskt försöka orka o träffa lite folk, om så bara min familj, men ett stort steg för mig i alla fall just nu.
Vi åkte ut till min älskade pappa o bästaste Ywonne.

Drack lite kaffe o fikade bullar så gott..
Ywonnes syster Veka från gotland , det var jätte kul att få träffa henne igen, har nog inte sett henne på hur många år som helst känns det som.. hon hade blivit skit vacker, visst va hon fin innan men nu ser hon ut som en riktig kalas pingla.. *fniss*

Lilla älskade bästaste syster o hennes sötis kille kom ut en stund dom åxå, kändes skönt att jag tog mig i kragen o gjorde detta, men tillslut kände jag att svetten började drypa hjärtat pickade på som ett o annat himlans lokomotiv på flykt...

Väl hemma lagade älskade maken potatis, fläsk o lök-sås.. mumma..

Sen fick jag gå upp o vila en stund, så skönt att bara få vara o få koppla av..
Eller koppla av, känns bara som att min jäkla hjärna håller på att göra mig totalt galen..
varför kan den bara inte lära sig att koppla av.. varför måste den vara så aktiv hela tiden, varför måste jag tänka på allt  alla, vill bara kunna lägga huvvet på kudden o bara kunna slappna av..
Nej då ska min hjärna gå på högvarv..
Blir så trött...

I morgon ska älskade gos pappa åka in till sjukhuset igen för att gå igenom några tester till, för sitt hjärta..
man hoppas ju att dom hittar nåt så man får veta vad det är..
denna ovissheten kan ju göra vem som helst dum i huvvet..
Så jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för lilla pappa..
Pappa älskar dig så mycket *men det vet du ju redan*

Nej nu ska man kanske ta sig i kragen o hoppa in i det däringa våtutrymmet, o spola av sig all ångest..
Älskar er alla..
Puss o kram kärlek till er // Mia med en högtrimmad hjärna

Kommentarer
Postat av: tesse

älskar dig älskade syster.du ska vara stolt över dig själv idag att du åkte till pappa.puss och kram

2011-09-11 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!