Regn..regn.. o så lite regn..



Idag började dagen med att jag klev upp, *som en mosad fallfrukt* , drack kaffe på sstående fot *som vanligt*
Försökte få i Liam lite frukost innan det va dax att få honom till dagis.. *ja. jag orkade faktiskt ta honom dit idag*
Snygg/taxi-Anders, messade o frågade om vi ville ha skjuts bort till dagis.. jag tackade ja, men Liam bröt ihop för han ville gå byvägen, så det va ju bara att tacka nej, o ta apostlahästarna o gå..
Efter lämning på dagis, gick jag till klavreström till lilla syster som låg hemma med jordens migrän, drack kaffe med Anders, sen knallade jag hem igen..

Väl hemma käkade jag o Nemo lite frukost.
Sen ringde det på dörren, jag tänkte vem fan e det???
Vem bara vågar ringa på våran dörr???
Öppnade..
Å där ute står min älskade lille bror..
Shit va glad jag blev, har liksom inte pratat med honom på flera månader, så detta kändes helt otroligt jävla underbart..
Tack min älskade bror, för att du kom hit o lättade upp mitt humör.. du ska veta hur mycket detta faktiskt betydde för mig..
Så tack bror det va guld värt.. love you..
Valentine kiss
Sen ringde jag till Anders o frågade om man kunde få tigga till sig en skjuts hem från dagis..
Då hann jag ju diska klart o det..
Japp snygg/taxi-Anders ställde såklart upp.. *tack snälla*



Idag fick jag ett så himla vackert mess av min älskade make, så här löd det:

Ända sen den första gången jag såg dig har jag gillat dig.
Jag visste redan då att du var speciell, på ett bra vis.
Första gången vi pratade med varandra slog mitt hjärta dubbla slag.
Första gången du log mot mig spreds en känsla inom mig, en känsla av glädje och kärlek.
Varje gång jag ser dig sprids denna känsla.
Samma känsla som spreds första gången.
Mitt hjärta slår fortfarande dubbla slag när jag ser dig.
Känslorna finns kvar, ända sen den första gången jag såg dig.
Puss love.

Tack min älskade make för denna vackra dikt älskar dig så..
 

Nej nu tror jag att jag ska spela lite..
Ha det gott alla..
Kärlek till er // Mia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!