muffinsbak...


jaha så var det måndag igen, varför måste helgerna går så förbaskat fort för???
*suckar*
jaja, inte mycket att göra åt.
dagen började med det sedvanliga kaffet, sätter sig i soffan, kollar som vanligt på bolibompa med barnen *börjar bli lite tjatiga program nu*
då säger Liam: - mamma.. jag vill ha muffins..
- jaha, men då måste du äta upp frukosten först *trodde inte han skulle det han brukar inte det*

- mamma!!! nu e jag färdig..
jisses, bara för att jag hade planerat annat idag, så hade den lille räkan för en gång skull ätit upp, så då var man ju piskad * å det hårt*
att ställa sig att baka dom däringa kladdiga muffinsarna..
*men va gör man inte för att få barnen att äta*

Ska tillägga att jag lärt mig nåt efter nemo idag: INTE så bra idé att nysa rätt i kakao-burken, man kan lätt bli över doserad med brun kakao i nyllet då...

här kommer lite bilder i alla fall:


liam inte riktigt så ren, men gott att sllicka smet-skålen...



öh.. mamma man blir lite flummig av dina muffins...




Muffinsarna färdiga *kladd-kake-muffins*



Gott mamma, tyckte barnen i alla fall...



Nemo snodde mitt hårband, visst e han söt...



Nemo med VÄLDIGT stora läppar...



Mr cool...



ett nytt sätt att ha den på kanske...



hej då.... från nemo..

Nä ingen lång eller intressant blogg ikväll heller, me jag kan i alla fall säga att jag fick vila idag på min sedvanliga vilo-druddelutt *utan en massa störande kräk-flugor*

Nu ikväll blir det bara lugnt lite spel o sen tv, trött som en el-chockad geting.
I morgon e det dagis-time för klistret, hoppas bara dom inte är alldeles för snoriga o sjuka, tycker banne mig att det räcker nu.. är så trött på detta..

kram till er..
kärlek till er alla // bagar-Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!