Idol,Efterlyst o mikrofon huvud...



Idag har man bara lekt o stojjat med Bill o Bull..
var så himla pedagogisk o skulle göra mig till genom att bygga en funkis-villa i lego, men det är inte alltid så lätt när man har en Nemo.
Han aggerade nämligen mänsklig bulldozer...

Så jag valde att satsa på insidan av villan istället för utsidan..

Igår kväll, hade jag o Liam lite ensam tid eftersom pappa jobbde, så vi spelade lite *eller jag spelade o han babblde mest*
Sen kollade vi på idol, då när Olle sjunger *han med afro krullet*, säger Liam:
- Mamma, kolla han har ju mikrofon-huvud!!
*garvade hejdlöst*
Enjoy oneself:9758

Sen tyckte Liam det va så tråkigt *han va trött* så han ville gå upp o kolla på en film.
Men efter 5 minuter kom han ner, o ett, tu, tre så hade han somnat jämte mig i soffan...

jag kan säga att jag klarade mig väldigt bra att vara ensam, maken hadeju köpt godis så det gick ingen nöd på mig minsann.. hihi


mintolux+punch-praliner o sen lite fransk konfekt...yummi..

sen idag hade hulliganerna sommar-känslor,så dom tog filtar o kuddar o satte sig på trappen..
O som fyllningen i en munk, hade dom solbrillor *någon storlek förstora bara*


Små ligister på byvägen...


Härligt med sol...


skitiga barn e friska barn, eller inte... haha

nä, min dator e sinnes sjuk, får trycka mig halvt fördärvad för att ens få till en bokstav, så nu får jag nog spjäla mina fingrar o kolla på tv...

puss o kram
kärlek till er alla// arkitekt-Mia
Waving ladybug:8825


Kommentarer
Postat av: Säng kamraten

Engelsk konfekt heter det. Puss

2011-09-30 @ 14:33:12
Postat av: Lisa

Sötnosar :)

2011-09-30 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!