Fredag..wohoooo...



Idag har det la inte hänt sådär våldsamt mycket..
Snygg/taxi -Anders o Jason var här en sväng, så barnen fick leka..
Hade trevlig så poff.. så hade klockan redan blivit halv tolv..
Tack Anders för en trevlig pratstund...
Thumbs Up
Maken slutade lite tidigare idag, skönt för när  han kom hem fick jag gå upp o lägga mig, sov ett par timmar, såååå jädrans skönt, känner mig som en helt normal människa nu.
Tack älskade maken för detta..



Ikväll, blir det film, mys o så kräftor.. Mumma..
jag älskar skaldjur o i synnerhet kräftisar, dock är inte våra svenska men det får gå ändå.. ska bli såå gott..

Lobster Lobster Lobster Lobster Lobster Lobster Lobster Lobster Lobster

Nä, en kort blogg ikväll, men jag kan säga att gårdagens promenix hjälpte nog till att jag mår lite bättre idag, plus att jag fått sova..




Puss o kram alla...
Kärlek till er // Kräft-Mia



Over and out//

Kommentarer
Postat av: snygg anders

Tack det samma

2011-09-16 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!