Första gången

Jaha!!!!

Så har man hittat hit till bloggandets lilla värld..
Hm.. men just nu såhär första gången verkar det vara total idé torka av högsta grad.

idag har jag i alla fall gett mig på att baka bröd.. yummie!!!
Mia lyckades!!!!
Wohooooo...
Så förbannat stolt över mig själv (bara så att ni vet)

när jag ändå va igång så blev det två plåtar med kladd-kake-muffins åxå.
Sen ikväll laddar vi med te, nybakat bröd o så självklart idol... weeee..

Älskade bästaste lilla syster har varit här idag..

Mitt liv e kanske inte på topp just nu, har hamnat i depp stadiet igen..
Varför???
ja den som ändå visste, men jag hoppas jag tar mig ur den här skiten snart, för det e påfrestande för hela min stackars familj att inte veta vad dom ska säga eller göra för att jag ska må bättre.. men hur ska dom kunna veta o hjälpa när jag själv inte vet..

ja det får bli mitt allra första inlägg..

pussar o kramar // mia the deppigast

Kommentarer
Postat av: Simon

Hej älskade mamma.Saknar dig jätte mycket puss<3

2011-09-21 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!