flyttkartonger o en kräk-fluga med ADHD...

               Hello

Söndag, o ännu en dag i mitt liv..
Idag har det packats o packats o packats lite till..
Barnen har som vanligt farit omkring som förvirrade, dammråttor.
Ena stunden har dom slagits, för att i nästa sekund pussas, leka o kramas, o för att i nästa sekund slåss lite igen, så jag slängde ut dom, sen vart det lugnt.
*en stund i alla fall*

Maken har varit o skrivit kontraktet idag på det nya boendet, gött, så nu börjar det i alla fall att gå framåt.. jippie.
Sen lagade han middag: idag blev det god välsmakad kyckling, ris o sås, men jag kände inte för sås, så jag tog ris o ketchup istället.. *ler*
*Nemo körde lite body-painting med ketchup o ris...*

Sen var det dax för den dagliga vilo-perioden *den som man bara ser fram emot sådär JÄTTE MYCKET*
går upp för trappan, in i sovrummet, lägger mig i sängen o pustar ut o drar igen ögonen
VAD... ÄNDA... IN ... I...FARBROR HENRYS SKÄGG !!!!!!
bzzzzzzbzzzzzzbzzzzz...
Drar av mig täcket *för när jag vilar sticker bara lilla nästippen upp*
Öppnar ögonen..
kollar mig omkring
Shocked 1
En jätte stor kräk-fluga med ADHD,  hade tydligen åxå bestämt sig för att tillbringa slutet av dagen i samma rum som jag..
Åhhhhhhhhhhhh, vad skulle jag göra, ?????
han lät ju som han satt fast i en plåtburk eller nåt, ett VÄLDIGT irreterande ljud om ni frågar en som försöker somna... efter att ha snackat med kräk-flugan o han inte fattade,så fanns det bara en sak kvar att göra..

slå ihjäl den förbaskade kräk-flugan!!!!

Sådär.. nu kanske man kunde pusta ut..
Men det enda jag nu kunde fokusera på var just att kräk-flugor är så grymt korkade..
Om dom nu envisas med att flyga in i en liten glugg, kan dom då inte efter en  sisådär, 300 försök att ta sig ut genom fönster rutan, inte fatta att man ska ta sig igenom där man kom ifrån.. enklast så tycker väl jag i alla fall..

Nu är det kväller o nu bara softa.
Ha det gott kram till er.
Kärlek till er alla..
// Mördar-Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Haha, har haft precis samma fundering om varför flugorna inte kan flyga ut där de bevisligen kom in......

2011-09-28 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!