En bra dag..

Hej hopp!!!

japp, idag har faktiskt varit en bra dag.. *tro det eller ej*
Idag vaknade man trött som en kastrerad bäver, men efter två koppar kaffe o lite frukost, så gick det över.
Jag beslutade mig faktiskt då för att börja packa lite..
Ropade på duracell-barnen, att kom nu så ska vi packa för vi ska snart flytta..
liam blev jätte glad, Nemo fattade som vanligt ingenting..

Så vi gick upp i Liams rum o började packa o städa.. Ja.. eller jag packade o städade, Nemo o Liam rev mest ur allt igen..*ja man får la räkna det som att dom faktiskt hjälpte till*

Så nu är Liams rum färdigt, bara Nemos o dom övriga kvar.. haha..
Men när jag väl ha orken o viljan vill jag ju passa på innan batteriet i min kropp dör igen..

Sen diskade jag den största disken som fanns.. *såååå tråkigt*

lilla älskade syster o snygg Anders va här idag med hennes djungel-barn..
jag målade naglarna på Zandra blå med gröna prickar... hihi

Sen kom maken äntligen hem.
Jag säger bara det: Vilken underbar make jag har..
jag är så tacksam att han var så envis när vi träffades, han var som en envis pensionär med rullator som till varje pris ska fram fortast i kön på Ica..
Japp så envis var han att han ville ha mig.. fattar ni MIG, jag som är så sur o grinig .. men.. men.. kul att man kan vara älskad av någon..

Puss mitt älskade hjärta för att du står ut med mig o mina upp o ner gångar..
Älskar dig så innerligt mycket.. puss på trynet.


Pratade med älskade gos-pappa, läkarna hittade inget så han fick komma hem idag.. tack o lov för det, nu kunde man ju släppa även den stenen..

Nej nu tjatar Klistret om att han vill ha nåt att äta, så det e la bara att röra på ful-fläsket o rulla ut i köket o fixa det..

Puss o kram o kärlek till er alla.. // Duracell-Mia


Kommentarer
Postat av: tesse

haha du är ju knasig vi fick oss ett glatt skratt av din blogg idag.pussar och kramar från klavreström djungelfamiljen

2011-09-12 @ 19:34:26
Postat av: Make

A man got to do what man got to do. Jag älskar dig ändå mitt hjärta

2011-09-12 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!