Det går framåt... jippie!!!



Ja som ni såg , så blev det inget bloggande igår, vi åkte nämligen in till the big city vetlanda o handlade lite födoämnen , det var ju så att både frys, kyl o skafferi skrek av svält här hemma, men nu e dom nöjda o glada i alla fall..
*lika lycklig är väl kanske inte bank-kontot*


Upptäckte igår att det inte bara är jag som tycker att lille Nemo pratar för mycket.
När vi var på väg till stan igår satt jag o jan o lyssnade på radion o Nemo satt o pladdrade på som han alltid gör.
Då säger tillslut Liam:
- Mamma, Nemo pratar så mycket, o då får jag ont i huvudet...
*asg*
japp, då vet du hur jag har det sa jag då... hahaha..



Sen igår när vi kom hem, så packade man upp allt o slängde varorna hit o dit..
Sen fick jag gå o vila en stund, när jag kom ner så gick maken upp med Nemo. natti natt..
Sätter mig på dass, o Liam kommer in o jag frågar vad han gjort på axeln..
Han sa:
- jag sprang o lekte o sen.. sprang jag in i grinden.. då blev jag ledsen.
- jaha, sa jag, blåste pappa då??
- Nä, jag fick en kall öl av pappa!!!!
KALL ÖL????
*tänkte för ig själv, är det såhär pappor löser det när våra barn slår sig, ger barnen en kall öl*

men jag fick förklaringen att maken hade dock gett honom en kall öl, men han hade kylt ner bulan på axeln med flaskan... *ja så fel det kan bli ibland* hahaha

Ungefär som den där 4-åringen på AFV, när mamman sitter o säger olika saker o hon ska säga efter..
mamman: earth
barnet: earth
mamman: jupither
barnet: jupither
mamman: mars
barnet: mars
mamman: uranus
barnet: your anus..
hahahaha.. flabbade som fasen när jan berättade detta... *varför missar alltid JAG dom roliga kllippen*

I morse, så hittade inte jan, Nemo.. som vanligt var han spårlöst borta.. *sätter snart pejlare på denna unge*

Då kommer liam o säger:
- pappa, nemo ligger under bordet med mammas isbjörn..
maken tänkte:  mammas isbjörn???
det visade sig att nemo varit o snott en utav mina vicks blå halstabletter *dom med en isbjörn på*
 
annars har det varit lugnt idag..
har fått reda på att den 8:e får vi komma in i det nya huset, gött det, för då kan man börja köra saker lite pö om pö, så blir det ju inte så stressigt i slutänden..

Nä, nu ska jag spela lite, sen hoppa in i duschen, sen blir det mys-pys med make, god dricka o räkor..
kram till er alla..
Kärlek till er // Packnings Mia


Kommentarer
Postat av: Medverkande

Hi hi Det hon inte vet vara han verligen fick..... öl, haha

2011-09-24 @ 18:53:27
Postat av: Mia Nielsen

hahaha, jaha somvanligt blev jag inte förvånad... hahaha

2011-09-25 @ 01:15:48
URL: http://zombieplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!