dålig mamma...

Jaha.. så länge varade mitt braiga humör..
idag vaknade man, gick ner till köket som en o annan död rastlös ande med grus i ögonen..
*tur man har lärt sig hur många trappsteg det faktiskt är ner, annars hade man förmodligen slagit sig halvt fördärvad*
Väl ner går man som i sömnen, fram o tar tag i kaffe termosen *maken brukar alltid ha kaffet färdigt i den* , vrålar o smäller ner den där jädrans termosen..
INGET KAFFE!!!!!
WHAT!!!!
kollar kaffe bryggaren.. inget kaffe där heller..
Slänger mig på telefonen, ringer maken o frågar om han kanske glömt att göra kaffe till sin kära hustru..
Nej, men du tog det sista kaffet igår, så det fanns inget..
AAAAArrrrgggghhhhh!!!!
*slår näven i bordet, men försöker låta snäll, rar o trevlig ändå*
- Okej, ja då får jag dricka te istället..
Skit bra!!!
Te????
Vilken jädrans människa vaknar av en kopp te??
Ja inte jag i vart fall...
Suckar än en gång... *stampar lite extra med fötterna åxå*
Gör mitt jädrans te, smuttar.. ååååå, vill ha kaffe NUUUUU!!!!
inte för att jag är en kaffe moster, men kaffe gör att zombie Mia faktiskt vaknar..

klockan typ 8 eller nåt kommer snygg-Anders (syrrans kille) o jag sitter där o kissar med toa dörren öppen.. men ja visst jag har ju sagt att det bara e att knacka o kliva in..
så jag drog igen toa dörren lite diskret o sa : -jag är på toa!! *herregud som att han inte fattade det*

Sen körde han mig o liam till dagis..
Inne på dagis, så såg jag att Liam va lite ledsen, han ville inte gå.
Fröken kom fram till mig o sa att han har ju en del frånvaro, så det blir ju att han hamnar lite utanför gruppen..
Faaaaaaaaaaaaann.. mitt mående går ut över mitt älskade barn..
Blev så ledsen, kände att barnen nog hade haft det bättre utan sin mamma..

Men hur som helst, jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre..
Jag VET att Liam verkligen behöver sitt dagis o sina kompisar..
Kankse blir det bättre när vi kommer till det andra huset, o sen i januari/februari så börjar ju även Nemo på dagis..

då kommer jag ju verkligen att  få vara bara MIA, *skönt*

Nej nu ska jag spela lite, sen kolla idol o dricka te o mackor..
I morgon är Liam ledig, ska nämligen besikta Nemo, sen följer Liam med sin pappa på jobb.. skönt då är det bara Fisken o jag hemma.. ska verkligen ta mig i kragen o packa då.. *lite lättare när man inte har två ungar som försöker ha ihjäl varann bland alla packlådor*

ha det gott alla
Kärlek till er.
Tack Anders för att du lekte dagis -taxi idag.. pöss på näsan för det.
Tack syster-yster för att du tog Liam idag när han vart ledsen o jag bölade.. pöss på örat för det.
Tack älskade make, för att du tog barnen så jag fick vila.. pöss där du vill ha den..
                                
                                                        

// Kissa-med-öppen-dörr-Mia

                               

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!