åseda..

                                  

Idag har vi tagit en sväng till Åseda, hälsade på älskade bror med familj.
Kollade in hans hemmabygda bar.. så sjukt snyggt det va.. så vill fasen jag med ha det i vårat kommande hus..

Vi babblade lite, det va kanon att få träffa alla, det var ju ett bra tag sen, barnen hade blivit jätte stora, och lill-tösen är ju så söt så man får hål i tänderna...
hon hade dock lite svårt att säga Liam så han fick heta Lina
O Nemo fick heta Linnéa... *Asg*
Jaja.. inte lätt det där med namn... hihi

Sen for vi till affären o håll i hatten... Jag gick faktiskt med in på konsum.. weeeee, känner mig lite stolt faktiskt.
*klappar mig på huvvet* duktig Mia.
Köpte lite till maten vi skulle äta idag, o barnen fick sina lördags godis-påsar..

När vi väl kom hem så fick jag gå upp o vila, så skönt ..
Så nu har Nemo stupat i säng, o Liam/Lina sitter o spelar lite..
Nu ska man kanske bara ta det lugnt o spela hihi.. *som vanligt*
Sen kolla film.. ikväll blir det nog Jägarna 2...

Ha det gott alla..
Kärlek till er // Mia med ännu en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!