vill ha....NUUUUU!!!

Smileys at tree:10784

Godkväll, mina kära vänner..
idag var det så dax för dagis igen.. Efter en vecka med snor o hosta, så lungorna nästan kommer upp..
Så i morse... kaffe, trötta barn, varav Liam skriker: Jag kan inte se!!!
*nä man kan ju börja öppna ögonen innan man sätter sig framför tv:n kanske*
Springa ut i köket, fixa frukost-brickorna till barnen, springa ut igen, för att hämta kaffet, sätter ner rumpan i soffan, springer upp igen, *glömde sockret*
Sen bestämmer sig liam att han inte vill till dagis.. han vill inte gå, han vill åka vagn, så för att få iväg honom till dagis, så fick han åka vagn.. o givetvis valde han den STORA tunga tvilling-boggien.. Asså den är ju kanske inte så stor, bara jag som är väldigt liten...
Men hur lätt är det att knuffa runt på en vagn som för det första är väldigt bred *känns så* 3 hjul, 2 bak,1 fram *ja den ska vara så*
Men varav framhjulet envisas med att vara höger vriden...
Plus att man ska upp för en backe som är JÄÄÄÄÄTTTE lång.. *känns så faktiskt*
Så tänk er detta:
En pustande, stånkande o tomat-röd liten tjej på typ 154cm , som stressar uppför en backe, som dessutom man måste svänga i *inte bra att glömma det för då hamnar du i någon annans trädgårds staket*
armarna fram o rumpan långt bak, uppför backen... pust.. stön...stånk.... *torkar svetten ur pannan* pustar, stånkar o svär lite...
väl uppe är man så slut så man nästan känner blodsmak i munnen , ni vet det där man kände efter man sprungit 2000 meter på gympan... *hua*

kommer ut o det är rak o fin väg *härligt*
Sen kommer ännu en backe... fattar inte varför dom envisas med att ha så mycket backar i norrhult..
hur som helst jag kom fram till dagis, i alla fall om så med väldigt lite luft i lungorna o genomsvett..

Treadmill

igår kväll satt man o dregglade framför tv:n på svenska hollywood fruar.. guuuud vad jag vill bo i USA..
vill med ha lyx..
maria Montazami fick sin nya ytter-dörr, för det lilla nätta priset : 56000:- wohoooo, hennes man gör verkligen allt för henne.. det gör i o för sig min med, men kanske inte i dom prisklasserna, så älsklings-snuttisen, du vet hur mycket jag älskar dig va?? *lägger huvudet på sne, blinkar med ögonfransarna*
du vet ju att jag jätte gärna vill ha en MM- väska * Maria Montazami*

Här är lite bilder på den....





 den kostar "bara" 4998 kr på blingit.se *sa jag att jag älskar dig mest av allt*

Pigs in love:9099

Annars har det väl inte hänt så mycket mer än att Liam o Nemo körde drag-racing med blöj-paketen nerför trappen...
O Nemo tyckte nog att marsvinens c-vitaminer i brus-form, var alldeels för gamla, för han hade lagt 10 st i handfatet uppe o spolat lite vatten på dom.. så när man kommer upp *barnen flyr väldigt fort* så pyser o fräser det hejdlöst på dasset.. jaha, bara dax att köpa nya.. låsa in allt.. fan ska det behöva vara så.. jädrans pille-frans..



nä det får bli allt för idag...
puss o gos, nyponros
kärlek till er alla // Bling-bling-Mia-med- svett-band

Kommentarer
Postat av: Den förmögne, eller

Älskling.... har du inte glömt att sätta ett kommateken där vid?? (Typ 49.98) Bara undrar....

2011-10-04 @ 19:55:24
Postat av: Patrik Holm

Antar att motlutskurvan är åt vänster med om nu barnvagnen drar åt höger? ;p



Nä, inte 49.98kr.... Men visst var det fel... Ska vara 4998 USD... ;D ;D ;D

2011-10-04 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!