vandaler, stora o små...

Cute heart:10110

Jaha, så va helgen över igen.. *måste det gå så fort*
allt har la varit som vanligt, stress, packning o så stress, o där emellan säga till Nemo att gör inte si, gör inte så, fast mest.. Nemo kliv ner därifrån.. *han är ju mer en apa än en liten person.. och sen denna energi.. vad ända in i farbror frasses helskägg, får han all denna energi ifrån??

idag ville han lera med den gröna playdoo-leran, *det gick bra, han höll sig nästan hela tiden på köksbordet, det var ju bara en liten del som hamnade i örat* sen ville han måla, jag tänkte att eftersom jag själv befann mig i köket som han, så kunde han ju omöjligt klottra någon annanstans än i rit-blocket--

men aj satan va jag bedrog mig..
Shocking!:11656

Nemo hade bytt ritblocket mot ett äpple som han försökte på råaste sätt att avliva innan han skulle äta det *nej han har inte fattat att äpplen behöver man inte döda innan*
Jag skulle precis säga till honom, med den där arga-bestämda-mamma-rösten, men när han tittar upp på mig så brister jag bara ut i total fördärvat asgarv..
Ungen har sett hur jag brukar måla mig, så nu hade han försökt göra lika dant *så nu ska jag nog sluta sminka mig om han upplever mig såhär*







Men kom på nu att det ser nästan ut som nåt han skrivit på japanska eller kinesiska eller nåt.. haha

Jaja, nog tjatat om detta barn..
I lördags så gick det förbi några välpolerade, överförfriskade ungdomar här..
skrek som tokar..
visst ska dom få ha kul, men att en av dom senare tyckte att vi hade en alldeles för gammal brevlåda, så han var tvungen att slå sönder locket på den, DET mina vänner tycker jag är lite elakt..
Men jag är inte den som e den, utan med lite efterforskningar o att jag själv såg o hörde allt som sades, så åkte jag ner till den lille grabb-halvans pappa..
han sa: vi löser det..
bra!! *men ännu ingen ny brevlåda*


Som ni ser fick grannens brevlåda åxå lite pisk *han tyckte väl att den lådan va i samma gamla ålder som våran..
Men det som retar mig mest..
det är att post-helvetet ser att det inte finns något lock, varför i hela hisingen då ens lägga i posten i lådan, när det dessutom har regnat under natten o dagen..
vilket resulterat i MYCKET blöt post..
tack för det post-verket.. *gahhhhh*

sådär nu har man kräkits lite galla igen..
nu ska jag spela lite o ge klistret lite kvälls-fika, sen är det glitter o glamor i svenska hollywood fruar...
puss o smisk, havre hamster..

kärlek till er alla.. // brev-bärar-MiaI´ll miss you:9829


Kommentarer
Postat av: syster

hej din lilla mus.haha snygg målning nemo hade gjort klart han härmar hur mamma sminkar sig hihi.vänta tills han sminkar sin näsa röd asgarvar hihihihi.puss i örat din kakus

2011-10-03 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!