Vakande andar ....

hiblack

Inte så mycket att skriva idag, har som vanligt ont i protesen *Ni vet det där som sitter mellan axlarna*
Så därför blir det bara en kort blogg ikväll.. *förlåt*

igår kväll fick man en glad överraskning, älskade o bästaste Netto *min lilla ängla-flicka*
kom hit med sina doggisar, o så lilla älskade wilma-hilma-lakritspuck.. Gissa om jag saknar henne men det roliga var att hon verkligen kände igen sig både här hemma o lilla mig.. wohooo... wilma har inte glömt mig.. *andas ut*
Tack sötaste gumman för att du kom förbio med henne, älskar dig som fasen..

lite bilder från igår kväll.. hihi.. *obs wilma är den lilla söthunden med en väldigt dålig hårdag haha*


Nettis, o sally uppskattar kameran, i alla fall.. hihi


Nytt  försök men då ville inte ens sally.... bara nettis... *asg*


Alla sötisarna.. *märks inte att nettis står bakom mig va???*

Sen i morse var det bara en vanlig dag, kaffe, stress , få barnen kläderna, men liam valde i alla fall att klä på sig själv.. *ritar ett STORT kryss i taket*


Duktiga liam.. men det som inte syns på bilden här, men på min stora bild är att det är massa orber o en precis rakt över Liam, detta mina vänner är andar, den starkaste som är över Liam är garanterat Liams farmor, *tack Nancy för att du vakar över Liam*

Nemo däremot, han bara försvann när det skulle bli dax att klä på sig..
hittade dock honom här:


ville tydligen inte heller ut i regnet o blåsten... *asg*
Vill bara tala om att såhär ligger han när han gjort nåt han inte får åxå... hihi

Min älskade lilla-syster var så snäll att hon tog med sig Liam hem från dagis så jag slapp att gå i detta möggliga pisse väder...
tack sötgumman du e bäst.. love ya

ja detta får vara allt för ikväll... huvvet kokar över snart..
puss o kram
kärlek till er alla// skall-protes-Mia



Kommentarer
Postat av: El Netto

Hej söt, vad fina bilder.. ;)

Jättefina orber! <3



Älskar dej med, puss!

2011-10-08 @ 01:08:14
URL: http://genomajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!