planeringen sprack...



Herre min tid att det ska vara så svårt att hålla vissa saker..
jag är som dom flesta vet en planerings-människa utan dess like.. och OM min planering spricker då kan jag bli fruktansvärt förbenad, det kan jag lova...
Grouchy
Morgonen började med att man kliver upp i det dagliga lördags-kaoset, dvs. barnen kollar vem utav dom som kan skrika högst, eller vem som kan springa fortast från tv-rummet ut i hallen, eller vem som kan banka mest med sina ägg-skedar på glasen..
*en helt normal morgon så att säga*

Vi käkade frukost, sen for maken iväg för att hjälpa K med en tv, sen skulle han komma hem, klockan gick o POFF....
så hade det gått en sisådär 1½ timme..
wow... skit bra!!!
*inte*
Jag kan säga att redan här stampade mia i golvet o började bli mäkta f-bannad...
Sen kom maken hem o tyvärr skällde jag på honom, fast det inte var hans fel.. Han förklarade att K hade väldigt mycket kvar där hemma att flytta innan vi kunde komma in, o det var ju idag han skulle vara färdig med ALLT...
Herre jisses...
NU gick mia i taket riktigt kan man la säga..
vi väntade en timme till o hoppades att han skulle fått bort det mesta då..
Lastar släpan, kommer bort till huset...
VA!!!!!!!
Allt är ju total kaos där...
så smutsigt, så mycket saker.. K sprang mest omkring som en förvirrad  vandrande pinne, visste nog inte vilken ände han skulle börja i *han kunde ju börjat med att slita bort den där tummen som sitter fast i röven*
Lilla toan stinker av kattpiss...
 gud ville bara sätta mig ner o grina... Detta kunde bara inte vara sant...

Lastade av det vi hade på släpet, åkte sen hem hit, lastade på igen, åkte bort med det med..
Sen sa jag till maken att nu skiter vi i detta, det går liksom inte att stå o se på när någon i ren panik försöker komma därifrån, o vi bär saker o jag som var sådär härligt lagom piss vi detta laget..
Så det vara bara att åka hem o försöka lugna ner sina upprörda känslor..

Men asså HUR... jag frågar mig HUR, svårt kan det vara med att planera lite innan..
nä, nu ska jag lugna ner mig lite o bara ta det lugnt, får se om maken kan ta semester några dagar i veckan.. *han kan i alla fall planera*

Tycker mest synd om min älskade syss, som fick avbryta sin helg i O-H bara för att jag ringer o säger att hon ska hämta det hon har kvar i huset, men K har fortfarande inte blivit färdig, så jag sa till henne att bara ta det lugnt vi får helt enkelt ta det i morgon istället..
*suck*

Man kan säga att jag vet ju vad jag har att göra framöver... STÄDA!!!!! Cleaning The Toilet
klorin ... funkar kanon... bara inte tapeter o färg lossnar.... Thinking
Nähä gott folk det får vara allt för ikväll...
puss o smisk, ost-pastej
kärlek till er // Stress-förbannad-Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!