Huset som satan glömde..

Hej alla sötisar där ute...

Nu äntligen är jag tillbaka med mitt bloggande, man kan ju lugnt säga att jag haft super-abstinens efter å få blogga igen..
Idag hämtade vi det allra sista från "huset som satan själv måste ha glömt"
Kändes så förbaskat skönt..
Vet ni hur lättare llivet blir när man bara kommer bort från fukt o mögel..
barnen är piggare *ja, nästan lite FÖR pigga* Liam är mer framåt.. Nemo känns åxå som en helt annan unge..
Men det jobbigaste har varit när vi skulle dit o hämta flera å åter flera kärror med saker o barnen skriker i baksätet: NEJ MAMMA INTE TILL DET HUSET!!!
förstår ni då hur hemskt det gamla huset har varit även för våra små barn..
Men nu ska det banne mig bara bli bättre.. *hoppas jag*
Antizimex var ju här för någon dag sen *i det nya huset*  o hittade inte någon fukt eller mögel över huvud taget, man kan säga att man verkligen pustade ut.. yeah....
Så ikväll blir det till att bara mysa med lite te o nybakade frallor o idol såklart..

Tror ni Liam vart lycklig ikväll, när vi berättade att nätet funkade.. hahaha.. han har nog åxå haft lite abstinens av att inte ha nåt nät..

nä, en kortis blogg, men måste ju springa in på spelen lite åxå..
ja, just det.. i morgon åker vi till Gislaved för att hämta dom stora grabbarna från götet..
simon o sebastian.. vi ses i morgon.. mina älskade barn.. puss på er mamma älskar er...

ha det gott alla mina goa vänner där ute..
kärlek till er alla // Mia the lyckligest...

Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Säger som en annan känd man..... "ÄNTLIGEN!!!!" :D

2011-11-01 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!