Ensam mamma undrar....



God kväll gott folk...
hoppas att ni har det bra där ute i era stugor..
Här hemma har det varit kanon bra idag..
Morgonen började med att jag vaknade kvart i 9..... KLARVAKEN!!!! huset var tyst... alldeles sådär jätte super tyst... TYYYYYYYYYYYYYYYYYST!!!!! va fasen?????
var e barnen???
Var e maken????
*skräcken hoppade på mig*

Jag var ensam... helt jäkla ensam.....
När jag väl typ hade vaknat till liv o funderat på varför jag var ensam hemma, så kom jag ju på att maken skulle ju ta barnen med sig in till vetlanda så att jag skulle få en skön o lång sovmorgon... jaha... gud va blåst man är ibland...

Jaja.. det var ju bara till att passa på att njuta av att bara få vara Mia o  tänk vilken dröm att få dricka sitt morgon kaffe i lugn o ro, utan ungar som ska se vems hår som ryker av först, eller bara en sån sak att gå på toa o göra stora A... ENASAM!!! utan att det står en liten Nemo utanför o undrar om man kissar eller bajsar, eller om man behöver en tampong... wohooooo!!! det var hur skönt som helst... *ja att bajsa ifred*

efter det att kaffet var uppdrucket o man klämt ut en halv meter kabel så visste jag inte vad jag skulle hitta på så det blev till att diska, sen städade jag... men sen då???
va tusan skulle lilla jag göra nu då???
hm.. så jag satte mig på nätet o hittade bla. en liten dator-mus som jag kände skulle passa mig perfekt...



hur som helst tillslut kom i alla fall min lilla familj hem igen... skönt..
*dom hade inte virrat bort sig i affären*

Nu ska jag snart prata med mina stora grabbisar på skype..

jäklar nu dök det upp nåt konstigt på min skärm..



tror jag följer detta råd... hihi..
lite vin o sen kolla på så mycket bättre..

puss o kram amalgam...

kärlek till er alla Kabel-mia

Ps.. mina tankar går just nu till en viss person som jag älskar jätte mycket, tänk på pappas ord.. Allt i livet o allt som händer, händer av en mening.. tänk på det gumman... love ya Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!