Så jädrans skönt

Jaha gott folk så sitter man då här i sin soffa å bara njuter av att äntligen fått säga hej då hushelvete till villa villerkulla!!! Jag å min älskade lilla syster har varit där borta å städat idag gick som på räls så nu luktar det i alla fall gott ett tag hahaha.
Jag är verkligen tacksam att hon tog sig tid att komma dit å hjälpa mig. Tack älskade syster för hjälpen å för lite fniss-time åxå hihi.
Sen käkade vi hemmagjord pizza som bästaste maken gjort så gott. Man kan ju säga att man var mätta som små vårtsvin. Sen drog vi till söta Eliza (Lisa) å kollade på vad det kunde vara för fel på hennes nät som bara bråkar med henne *dumma dumma nät* men det gick Inge vidare så vi ska testa med ett annat modem hoppas att det funkar bättre. Nu sover bägge barnen å nu ska man bara njuta av att livet kan vara härligt ibland. Puss o smask, daggmask. / lyckliga Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Du får ursäkta att jag skriver det i klartext, men va fin du e Mia! Vilken fullträff Jan verkar ha fått! :)

2011-11-28 @ 22:22:05
Postat av: Patrik Holm

Ursäkta att jag skriver det i klartext, men va fin du är Mia! Jan har fått en riktig fullträff som hittat dig! :D

2011-11-28 @ 22:24:53
Postat av: Gubben

He he Det är inte jag som hittat henne. Hon hittade mig :)

2011-11-29 @ 17:30:24
Postat av: Patrik Holm

Hehe, okej.... Men det viktiga i det hela är att du har fått en fullträff... Men de verkar Mia med ha fått jue, så ja, det luktar perfekt om du frågar mig! ;D ;D ;D

2011-12-01 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!