PMS - skit!

God morgon gott folk!
Det blev inget dagis idag för jag har sån förbannad mens-värk så jag skulle kunna slå ihjäl nån idag. Så för att förhindra att folk råkar möta en PMS- stressad mamma så valde jag att underlätta genom att helt enkelt bo i soffan med kaffe-muggen . Barnen leker mamma å pappa å leker att dom är i stan å handlar så mamma Mia har stått å gjort en massa pengar till dom. Tänk så lätt världen är när man e barn om man har slut med pengar så e det bara att säga till mamma eller pappa att klippa till lite pengar å vips så e man mångmiljonär. Så vill jag med ha det hihi. Skriver nog mer i kväll nu ska jag bara dricka kaffe å försöka få i mig lite frulle . Puss å less super PMS // Aggresiva Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!