Jag  min IPad!

God kväll mina älskade Goa vänner där ute i blåshålet. Idag har lilla jag faktiskt varit en skötsam liten fru. 
Jag har diskat, dammsugit, svabbat spilld must efter klet munken Nemo, bäddat rent i alla sängarna, gett djuren mat o startat om pannan. Fy tusan va bra jag är  så i morgon blir det bara till att leka soff-potatis o bara vara  typ bara göra lite mamma lyx i klass med att måla tå-naglarna eller nåt 
Men nu ikväll ska man bara kolla på dum burken o typ bara vara *japp Mia älskar just den frasen* Nemo har varit väldigt passiv känns skönt men lite lustigt man liksom undrar ju vad som är fel när han INTE är så kreativ som han brukar *jag vet hur knäpp e man inte* han har i alla fall konstaterat att hans snopp faktiskt sitter fast. Hahaha skit bra att den sitter där den ska i alla fall å att även Nemo själv har greppat detta enorma fenomen. Igår kväll pussade jag Liam på magen jag sa att din mage e så söt. Liam säger då: mamma din mage e åxå söt å Nemos mage med. Jaha sa jag, men pappas mage då är inte den söt. Nej den e bara hårig hahaha. Det där var ju nästan en tio poängare hihi.
Nähä försöka att få Liam att slita sig från blixten mc queen 2 å ta på pjamas. Dagis i morgon igen.
Jag har ju fått en Ipad2 av min älskade make å jag fattar inte hur jag kunnat klara mig utan denna jag är fasen kär * ja självklart i maken med hihi * 
Puss o banan jätte marsipan.
Kärlek till er alla // IPad-Mia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!