Hemma resten av veckan!

God förmiddag gott folk. Idag är Liam ledig igen jag har fortfarande en mage som är som en rinnande vattenkran.
Så jag kände att med stor risk att nån stackare skulle halka i mitt lös-bajs om jag sket ner mig så var det nog säkrast att bara vara hemma å leka reningsverk istället.
Så nu bestämde sig mini terroristerna att bajs-mamma Mia skulle baka kladd-kake muffins så jag får la göra det då.
Håller på att tvätta upp alla bebis kläder så jag kan slänga ut dom på blocket, man kan ju lätt säga att det är hutlöst mycket kläder kill kläder,tjej kläder å unisex kläder massa av bebis saker å vagnar å smått å gott så man har ju att göra hihi. Nej nu till bakningen.
Puss å hajs racer bajs // reningsverks-Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Krya på dig Mia! --<--<-@

2011-12-01 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!