Världens bästa julklapp....

Idag gott folk fick jag jordens bästa julklapp som bara en avstånds- mamma eller pappa kan få, mina mellersta barn ringde mig å tackade för julkorten plus pengarna som dom fick .
Guuuuud så jag saknar dom små liven men det viktigaste av allt är ju att dom har det bra hos sin pappa.
Men det var så underbart att få höra deras små röster å min inre röst den grät av total lycka.

Annars här hemma har det varit som vanligt stress med pyntet å mellan pyntningarna så var det ungar som slogs å var sams å jävlades med mig å allt detta på samma gång som telefonen ringer så det e ju inte konstigt att man går omkring här hemma som en totalt snevriden zombie med kronisk nackspärr...

Men... Men... Jag passade på att sätta mig ner i några minuter, å medans jag satt där i soffan på min beniga rumpa så passade jag på att jul lacka mina naglar, tyvärr hade jag inget rött lack hemma så det fick bli vitt med svart crack. * nej!!!! För guds skull inte knark crack fast det hade kanske varit lite kul, utan ett crackelerande lack såklart*
blev inte jätte nöjd, ville ju ha riktigt röda med lite grönt gran ris på, det hade varit coolt.

Barnen verkar i alla fulla fall hittat julkänslan, efter att jag satt på lite poppig jul musik så var det som om alla små överjävliga tomte nissar hoppade in i mina barns kroppar.
Dom sprang omkring å lekte dinosaurie tomtar, pirat tomtar å blixten mc Queen tomtar...
Dom hoppade, snubblade å skrek sabbade prydnads paketen, glittret å en å annan kula... Gahhhh.....

Hur som helst så är klapparna inslagna nästan alla i alla fall å skinkan är i ugnen..
I morgon är det städning å småfix å sista julgodiset å givetvis uppesittar kväll * mys*
så nu struntar jag i detta kaos å bara sitter i soffan å fiser , ja, jag kan nog till å med unna mig en å annan brak skit åxå om det skulle börja tränga på menar jag.

Puss å stök, jule pök // crack- Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!