TT = te och tv

God kväll där ute i kylan!
Här sitter man å väntar på att älskade maken ska komma hem från jobbet.
Lång dag idag inte kul alls men det blir ju bra pengar så man får ju försöka se det så * han har ju nämligen en mycket dyr fru hehe*
Barnen har varit ute i snön två gånger idag, stod å kollade på dom när dom lekte ja i alla fall en stund * var ju tvungen att gå in innan ögonbrynen hade fryst ihop med öronen. *
Stod där å flinade lite för mig själv * vilket inte är så ovanligt men i alla fall*
Nemo kämpade med sin pulka upp för garage uppfarten, satte sig i den men eftersom det knappt var någon snö så slutade det med att Liam fick putta nerför backen hihi. Sen var det Nemos tur att putta Liam men Nemo tröttnade å började fylla sin lilla pulka med snö istället. Efter detta tog dom varsin bobbycar å trodde att det skulle funka bättre men där var ju problemet att det fastnade en massa snö i hjulen tyckte så synd om dom, dom längtar ju så hemskt mycket efter riktigt mycket snöå nu tycker jag verkligen att den kan komma.
Här om kvällen satt Liam med min IPad å skulle spela sina spel som mamma varit så snäll att lägga in, jag har sagt till honom klart å tydligt att han INTE får pilla eller trycka på några andra program, men Liam hade lite svårt att hålla fingrarna i styr å sen älskar han att se sig själv i spegeln å på kamera. Så Liam tryckte in sig själv i kameran å mixtrade lite bilderna är resultaten av hur det blev.
Sista kortet snackar ju för sig själv jag kan säga att jag låg dubbelvikt av skratt, det e ju verkligen inte lätt att vara en mamma som ska läxa upp sin son när han faktiskt lyckats skapa detta.
Puss å fnatt gap-skratt // fniss Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!