Tomtejävel, glögg å en å annan parkerad kamel !!!!

God kväll på er där ute.
Idag har jag å familjen varit på kosta outlet å kollat läget.
Jag hade ju aldrig varit där men jag kan bara säga att det är ju inte svårt att bränna pengar där * fast roligare å lättare OM man hade haft några*
men min älskade å bästaste make köpte en helt underbar kappa till mig så jäkla snygg å så himla jag att det är äckligt eller inte äckligt jag är bara så lycklig sen fick jag örhängen i bling- bling å en bling- bling ring från Glitter fick en jätte fin klänning åxå men tyvärr var den för liten ja jag vet att man ska prova kläderna INNAN man köper dom men Mia e lite impulsiv * å inte så lite heller*

Nu sitter vi å kollar på tomten är far till alla barnen å dricker glögg å garvar så jag kvider jag citerar:
" Åke ???!!!, han tänder på allt, han skulle tända på en daggmask om den hade bröst"
Asgarv hahaha

Nä nu ska jag massera Liam
Puss å gnuss glögg tuss // Glamour Mia
Ps jag klippte lilla syster yster hon blev så söter bilder nedan Ds


Kommentarer
Postat av: Tom peng pung

Tja, vad finns det att säga? Suck!!!

2011-12-15 @ 21:55:35
Postat av: syster

blingblinget och jackan var såååå fint.och bilderna på mig med faktiskt hihi.puss älskar er.

2011-12-15 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!