Nemo snorig!

God kväll på er alla snö gubbar å snö tanter.
Idag blev det Inge dagis för Nemo är så super snorig så vi får la se hur det blir resten av veckan.
Maken jobbar sent idag med så himla tråkigt men samtidigt lite skönt att bara få sitta tyst i soffan å bara spela* jo självklart får jag det annars åxå men man får lite dåligt samvete då kanske*

Det som är mest tråkigt med att vara gräs- änka är nog middagarna, så tråkigt äter knappt någonting inte barnen heller, så man ser ju vilken påverkan pappor har i våra familjer, dom behövs verkligen.
Barnen har typ inte lyssnat ett skit på sin mamma idag, dom har mer kört stilen, om mamma säger nåt så springer vi åt andra hållet. Jag har varit så arg emellanåt att jag studsat som en vild kamel på en studsmatta * hur fan nu det gått till men ni fattar nog vad jag menar* Liam satt vid matbordet å sa: mamma, mina öron sover å då hör jag inget. Aha, så det är förklaringen till hörsel skadorna på barnen idag att dom inte hört vad jag sagt beror helt enkelt på sovande öron!
Puh!!!! Trodde verkligen att jag var tvungen att gå till läkaren med dom för hörseltest, men nu vet jag.

Strax innan läggdags satt jag i soffan å Liam å Nemo sprang runt å lekte över- stimulerade superhjältar, helt plötsligt kommer super hjälte dinosaurien Nemo å tittar på mig sen på mina bröst, först börjar han peta lite försiktigt på dom men när han märker att dom gungar tillbaka så trodde han nog att det var två mini boxnings säckar så han knyter nävarna å slår till på brösten så jag trodde dom skulle komma ut som två kamel pucklar på ryggen. Vad gör du frågade jag, Nemo svarade slår dig, ja jo tack det kände jag ju rätt tydligt om man säger så men varför?
För att du har stora tuttar å jag har bara små sen sprang guldlock iväg.
Hm, man börjar ju fundera lite på om barnen ser en som en mamma eller som en städerska, kock, butler å nu då sand- påse.
Men som sagt var nu sover dinosaurie Nemo å Liam sitter vid dator, så nu har man i alla fall sluppit dom där titlarna tills i morgon.
Så godnatt på er
Puss å fläck Mia sandsäck


Kommentarer
Postat av: Gubben

He he. Efter denna kommentaren så får jag bo på ett annat hotell. Det är inga boxbollar utan tomma sandsäckar. Nu kom taxin, hej då.....

2011-12-06 @ 19:36:07
Postat av: Patrik Holm

Haha "gubben" - jag beundrar verkligen ditt mod.... Förr eller senare ska du väl hem antar jag? asg

2011-12-06 @ 22:55:13
Postat av: Gubben

Japp, jag har gått kursen i mod,,,, på komvux. Eller var det mord???

2011-12-06 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!