Mitt hår är borta

God kväll folket. Idag har jag å barnen varit med maken på jobb nere i Karlskrona, det blåste som fasen trodde ögonbrynen skulle fladdra iväg.
Vi hamnade på leksaks huset å jisses vad leksaker dom hade å massa andra otroligt fina saker som föll lilla Mia i smaken men kanske inte våran plånbok.
Ikväll kände jag att nix nu orkar jag inte med detta enormt långa hår så jag ringde mamma å frågade om hon kunde kapa av det bara rätt av, men nej hon vågade inte sätta saxen i mitt hår, så jag ringde till frisören å snacka om gulliga okej kom hit om 20 minuter dom är helt fantastiska här i lilla norrhult . Tack så jätte mycket. Men man kan säga att det kändes lite tungt när man såg allt mitt långa hår falla till golvet men själv är jag så jävla nöjd.
Nu kan man kanske se lite äldre ut å kanske klarar man att gå på öl-tält UTAN att vakterna envisas med att jag som 37 åring skulle se ut som 17.
Sätter in lite före å efter bilder lite dåliga men objektet är ju inte så vacker. Haha.
Puss å dyr ny frisyr // klipp-Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Hörrududu, "objektet" såg bra ut både före o efter.... Så det så... Ellerintehurdå Jan?????? ;P

2011-12-01 @ 20:56:56
Postat av: Tomas Haglund

Men gumman inte göra så många kramar från mig

2011-12-05 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!