Lördags mys med lilla familjen!!

Hello gott folk.
Dagen började med sov-morgon * så skönt* sen fralle frukost o kaffe å givetvis melodi krysset. Nu vankas det god stek à la lergryta å just nu sitter jag i soffan å avnjuter en mojito. Kanske inte direkt i min smak men den gick ner den med väntar på att maken ska bygga färdigt tågbanan till barnen så att han kan koppla in ljud systemet här hemma så man kan få poppa lite musik Lars krizters nya album är kanon så den står först på poppa listan för familjen Nielsen . Golven är städade å leksakerna är upp plockade efter barnen nu ska vi bara vara så jädrans gött e det.
Ha en fortsatt trevlig lördag mina vänner
Puss å svälj trevlig helg // mys Mia


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoho! Nu kan jag läsa din blogg igen!! Puss å kram!!

2011-12-04 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!