Lite tack såhär på kvällen!

Var bara tvungen att säga å ge alla ni som läser min blogg alla ni går en guld medalj, Men alla ni sötisar där ute som både läser å kommenterar.
Det är NI som förgyller det jag håller på med. Önskar ju självklart att ALLA som läste den kunde kommenter lite mer .
Jag vet ju av mina kontroller att deg är sjukt många många som faktiskt läser men som man inte hör ens ett pip i min.
Så här med tackar jag bästaste goaste Patrik Holm * även kallas bussen *
sen vill jag tacka min älskade Goa make. Jan Nielsen även kallad för pucko, sen har vi syster yster Tessan å sen har vi söt vännen Lisa även hon har fått ett smeknamn , Eliza * ja jag vet att jag måste lära mig att alla kanske inte tycker att det är kul med sånt jaja skit i det nu.
Nu är Mia så sjukt trött att jag snart trillar av stolen
Så nu säger jag godnatt alla godisar där ute.
Pöss å krask ute e det blåst å slask // Mia PS var bara tvungen att. Lägga ut lite tillgjorda bilder Ds


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja ja, kärt barn har många namn. Hi hi även du lilla smörkola :-*

2011-12-09 @ 22:29:22
Postat av: Lisa

Puss på dig :)

2011-12-09 @ 23:21:00
Postat av: Patrik Holm

Naaaaawwwwww, jag har fått ett hedersomnämnande i din blogg! Jisses, jag är rörd till tårar! :) Gulledej dårå!

2011-12-13 @ 23:34:17
Postat av: Patrik Holm

Naaaaaaawwwww, jag e omnämnd i min favvoblogg! ;D Gulledej då!

2011-12-14 @ 09:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!