Kreativa familjen!!

Hej hej hallå där ute!
Idag har vi varit kreativa här hemma.
Barnen har målat med vatten- färg å Nemo lyckades hålla sig på pappret nästan hela tiden bara lite miss -bedömmning om var pappret slutade hihi.
Sen har dom spelat spel å pusslat å jag fick för mig att jag skulle baka kärleks- mums först så blev kakan lös i mitten å svart på utsidan så det var ju bara att göra om den i större form, det gick bättre.
Men sen kom problem nummer 2 å det var att glasyren vägrade stelna trots att den stod ute på altanen å vilade:(
Men hur som helst så vart den ätbar i alla fulla fall.
Fast vi fick äta dom med sked haha...
Idag vankas det pannkakor till middag.

Igår hittade jag en jätte rolig foto app så jag satt å lekte lite hihi
Skit kul när det är så mycket man får trots att det var en gratis app.

Nä nu ropar disk trollet på mig
Ha det gott puss å Siv familjen kreativ // Mia


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja jag vet gumman, gapa stort....:-*

2011-12-08 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!