Kreativa familjen = trötta familjen!!!

God kväll bovar å banditer.
Nu sover munk- fisken Nemo å limtuben Liam sitter vid sin dator, maken har äntligen kommit hem så nu sitter vi i varsin soffa med varsin surfplatta å spelar wordfeud hahaha, vilket underbart liv vi har ibland.
Men faktum är att ibland är det just detta som är så förbaskat skönt att liksom bara vara.
Jag å Nemo hade lite målar färgs tävling vi skulle måla varsin tavla å fika den dubbel å smeta ut konstverket ja jag tror minsann att jag har en konstnärlig ådra eller i alla fall en konstig ådra.
Bilden nedanför bevisar detta å som alla säger: en bild säger mer än tusen ord;)
Kärleks- mumsen som jag sa att glasyren inte ville stelna, jag kan bara säga att NU har den stelnat skit goda om man nu får skryta lite.
Sen fortsatte jag att lattja lite med foto programmet hihi.
Ja med dom här orden å bilderna säger jag tack å hej för lilla mig // Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Hehe, klart du ska skryta Mia... Är de goda så är de ju! :)



Kram till hela familjen från oss i Hälsingeskogen!

2011-12-08 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!