Jul... Jul... Strilande... Regn!!!!!

Hej hopp i detta förbaskade regn.
Var i hela friden är all snö???
Det är ju snart jul å barnen * ja okej då, jag med* vill ha snö NUUU!!!
Vill ju ha snö så man kan få in lite jul känsla här i huset men hur lätt e det utan snön.
Nä gråter å lägger mig under täcket å tänker minsann INTE komma fram förrän det är vitt på backen.
Jag har inte ens handlat en enda julklapp till barnen så det får nog bli internet shopping som får gälla i år .
Tråkigt men ibland infinner sig tyvärr inte den där äkta julkänslan som jag alltid brukar ha.
Men jag ska se om jag kanske kan hitta en lätt begagnad julkänsla på tradera eller blocket till ett humant pris.
I julkänslan får det jätte gärna följa med en tomte på köpet.
Å gärna en Dolce Gusto kapsel- maskin * blinkar å lägger huvudet på sned åt älskade maken *
fast en system- kamera går ju åxå bra hihi.
Nähä, det får vara allt för idag puss på er alla små Grinchens där ute i pepparkake- land. // Bitter- Fittan Mia


Kommentarer
Postat av: Naken - maken

Den vill jag allt se hur bitter den är....

2011-12-12 @ 19:05:59
Postat av: Naken - maken

Den vill jag allt se hur bitter den är....

2011-12-12 @ 19:06:47
Postat av: Naken - maken

Den vill jag allt se hur bitter den är....

2011-12-12 @ 20:45:22
Postat av: Patrik Holm

Aaaaaa, det gamla "lägga-huvudet-på-sne-och-blinka"-tricket... Undras om Jan går på den?

"Naken-maken" 1: Jisses vad du tjatar om det då?

"Naken-maken" 2: Se? Bitter är väl en smakupplevelse?

2011-12-13 @ 23:40:27
Postat av: Naken - maken

No comments! Men sötmandel är sååå gott......

2011-12-14 @ 20:20:37
Postat av: Patrik Holm

Haha - kanske bäst att droppa samtalet här naken - maken.... fniss

2011-12-14 @ 23:03:11
Postat av: Naken - maken

Som sagt. NO comments! !! ha ha

2011-12-14 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!